Українська агенція ISD Group увійшла в два шортлисти фестивалю «Каннські леви 2019» у категорії Digital Craft (AI Storytelling; Innovative Use of Technology). 

Проект AI Versus команда ISD Group розробляла для каналу «Дождь», спільно з агенцією Voskhod та розробниками App Solutions. Над проектом працювала команда 20 людей протягом шести місяців.« Ідея належить агенції Voskhod, ми її додумали і реалізували», – розповів The Village Україна засновник агенції ISD Group Віктор Шкурба. 

Для проекту створили дві системи штучного інтелекту і «виховали» їх на різних інформаційних програмах: одну на телеканалі «Россия-1», а іншу – на каналі «Дождь». Зараз на сайті проекту можна поставити запитання двом системам і подивитися, чим відрізняються відповіді.

«Мета експерименту – подивитися, наскільки пропаганда впливає на світогляд. [...] Замість того, щоб шість місяців годувати двох маленьких дітей російськими новинами – ми вирішили годувати два штучних інтелекти». 

«У нас шорлисти у найскладніших технологічних категоріях», – додає засновник ISD Group. Проект агенції претендуватиме на премію у категорії Digital Craft. Переможців у номінації оголосять у вівторок, 18 червня.


 Фестиваль «КАННСЬКІ ЛЕВИ» щорічно проходить у Каннах та фіксує досягнення в креативних комунікаціях та рекламі. Відзнака фестивалю є однією з найпрестижніших у цій сфері.

До шортлисту фестивалю реклами «Каннські леви 2019» також увійшов знятий у Києві українською студією Family Production рекламний ролик для бренду Koho.

У 2018 році  три «Каннські леви» здобула студія Family Production за рекламний ролик для бренду Diesel. Київське креативне агентство Banda Agency та дизайн-студія Republique отримали бронзову статуетку фестивалю «Каннські леви» у категорії Design Lions за брендинг Євробачення-2017.