Знятий у Києві українською студією Family Production рекламний ролик для бренду Koho увійшов до шортлисту фестивалю реклами «Каннські леви 2019». Цю інформацію The Village Україна підтвердили продюсери Family Анастасія Буковська та Данило Каптюх. 

Це означає, що ролик претендуватиме на головну премію у категорії. Переможців у номінації оголосять у вівторок, 18 червня. 

Ролик Koho

У ролику для банківського сервісу Koho розкривають ідею з мріями, пов'язаними з банківськими вкладеннями.

Як режисерка за відео відповідала французька спеціалістка Флер Фортюн, відома за співпрацею з брендом Armani. Оператор – Матіас Букар, якого залучало до зйомок фільму «Одіссея» про Жака Кусто. Зняли рекламу спільно з французьким продакшном Division.

 Фестиваль «КАННСЬКІ ЛЕВИ» щорічно проходить у Каннах та фіксує досягнення в креативних комунікаціях та рекламі. Відзнака фестивалю є однією з найпрестижніших у цій сфері.

 Family Production – продакшн-студія, що виробляє рекламні ролики для українських та західних брендів. Серед клієнтів – McDonald’s, Philips, Nivea, Dior, Vodafone і Київстар. Для бренду Schweppes студія зняла у Києві ролик від режисера фільму «Найвеличніший шоумен».

 У 2018 році Family здобули три «Каннські леви» за співпрацю з Diesel, зняту на мості на Троєщину. 

 Великий матеріал The Village Україна про Family Production у рубриці «Власники» – за посиланням.

Обкладинка: Koho