Журнал Forbes опублікував рейтинг найдорожчих брендів у світі.

Компанія Apple дев’ятий рік поспіль посідає перше місце в рейтингу Forbes. Вартість бренду за рік зросла на 12% і тепер становить 205,5 мільярда доларів.

У першу п’ятірку ввійшли технологічні компанії – Google, Microsoft, Amazon та Facebook. 

Вартість Facebook впала на 6% порівняно з минулим роком – з 94,8 мільярда до 88,9 мільярда доларів.

Десять найдорожчих брендів за версією Forbes:


 Apple – $205,5 млрд

 Google – $136,2 млрд

 Microsoft – $125,3 млрд

 Amazon – $97 млрд

 Facebook – $88,9 млрд

 Coca-Cola – $59,2 млрд

 Samsung – $53,1 млрд

 Disney – $52,2 млрд

 Toyota – $44,6 млрд

 McDonald's – $43,8 млрд


Журнал відібрав 100 найдорожчих брендів із понад 200 найбільших компаній.