Консалтингова компанія Brand Finance опублікувала рейтинг 50 найдорожчих брендів одягу у світі. На першому місці – Nike.

Вартість Nike складає 32,4 мільярдів доларів. На другому місці Zara, яку оцінюють у 18,4 мільярдів доларів. Трійку лідерів замикає Adidas – 16,7 мільярдів доларів.

Топ-10 найдорожчих брендів одягу

 Nike – 32,421 млрд доларів

 Zara – 18,424 млрд доларів

 Adidas – 16,669 млрд доларів

 H&M – 15,876 млрд доларів

 Cartier – 13,642 млрд доларів

 Louis Vuitton – 13,576 млрд доларів

 Uniqlo – 11,991 млрд доларів

 Hermes – 10,920 млрд доларів

 Gucci – 10,192 млрд доларів

 Rolex – 8,047 млрд доларів

Рейтинг та очікувану вартість брендів компанія вираховувала на основі індексу силу бренду, роялті та доходів.


 Загальний рейтинг найдорожчих брендів світу за версією консалтингового агентства Interbrand очолює Apple

Обкладинка: Artificial Photography/Unsplash