Британська консалтингова компанія Brand Finance опублікувала рейтинг найдорожчих брендів у світі – Global 500.

Найдорожчим брендом залишається інтернет-ритейлер Amazon. Його вартість за рік збільшилася на 24,6% до 187,9 мільярда доларів. На другому місці – Apple (153,6 мільярда доларів). Google замикає трійку лідерів – 142,76 мільярда доларів.

Топ-10 найдорожчих брендів у світі:

 Amazon – $187,9 мільярда

 Apple – $153,6 мільярда

 Google – $142,7 мільярда

 Microsoft – $119,5 мільярда

 Samsung – $91,2 мільярда

 AT&T – $87 мільярдів

 Facebook – $83,2 мільярда

 ICBC – $79,8 мільярда

 Verizon – $71,1 мільярда

 China Construction Bank – $69,7 мільярда

Українських компаній у списку немає. У рейтингу 2018 року перше місце також займала Amazon, яка вперше стала найдорожчим брендом. У 2017 році першою була компанія Google.

За рейтингом консалтингового агентства Interbrand найдорожчим брендом світу у 2018-му став Apple.

Обкладинка: Pixabay