Розробники Google заявили, що 9 липня 2019 року компанія дозволить блокувати небажану та нав’язливу рекламу в браузері Google Chrome.

У Коаліції за кращу рекламу (Coalition for Better Ads), до якої входить Google Chrome, визначили 12 типів реклами, яку користувачі вважають нав’язливою. Зокрема, блокуватимуть спливаючі вікна, автовідтворення відео зі звуком та великі вікна реклами.

12 видів реклами, що блокуватиме Google Chrome

Спочатку блокування реклами працювало в низці країн у тестовому режимі. З 9 липня 2019 року функція стане доступною в усіх країнах світу.

Перед тим як вдатись до блокування реклами, її власникам надсилають відповідне повідомлення. У Google відзначають, що кінцева мета полягає не в тому, щоб фільтрувати рекламу, а в тому, щоб «створити кращий інтернет для всіх».

Обкладинка: Caio Resende/Pexels