Українські рекламні кампанії отримали нагороди Effie Awards Ukraine 2018.

 Гран-прі фестивалю отримало агентство BBDO Україна за кампанію для PepsiCo «Протистояння світів»;

 Найбільш ефективним рекламним агентством назвали THINKMcCaNN (друге місце у Postmen DA, третє – в агенції Gres Todorchuk PR);

 Найбільш ефективним медіаагентством вперше стало Carat Ukraine, а найефективнішим рекламним холдингом – razom communications;

 Найбільш ефективний бренд – #SCHOOL/1+1 media, а маркетер (рекламодавець) – 1+1 media;

 Агентством року назвали BBDO Україна.

Золото отримали НГО «Відчуй» та Gres Todorchuk PR за кампанію «Опера, яку ніхто не чув»,  кампанія «Люди ідей» від 1+1 media, кампанія «Роумінг «Туземці» від «Київстар» та Serviceplan Україна.

Також «золото» отримала кампанія #FairBnB від Beer Point і Kinograf у категорії «Малобюджетні кампанії», #MoneyCanChallenge від фонду «Таблеточки» та агентства Leo Burnett Ukraine в категорії «Соціальна реклама та благодійність», #SCHOOLmania від 1+1 media та Postmen DA.

Обкладинка: PepsiCo