Продажі китайського інтернет-магазину TMall, який належить Alibaba, у День холостяка сягнули рекордних показників. За перші 2 хвилини після опівночі у неділю, 11 листопада, майданчике продав товарів на 1,44 мільярда доларів (10 мільярдів юанів), пише ECNS.cn.

Результати першої години – 9,92 мільярдів доларів (69 мільярдів юанів). Це на 21% більше, ніж за той самий час під час розпродажу рік тому, пише Reuthers.

У 2017 році за 11 листопада китайський інтернет-гігант продав товарів 24,15 мільярдів доларів. У показник продажів включають також кількість заброньованих товарів.

День холостяка існує як китайський аналог «чорної п’ятниці». Саме свято виникло у середині 90-х років як день, присвячений усім неодруженим. Китайські інтернет-ретейлери влаштовують цього дня спеціальні розпродажі. На Alibaba одноденні розпродажі до Дня холостяка тривають з 2009 року.