Консалтингове агентство Interbrand опублікувало щорічний рейтинг найдорожчих брендів світу. До списку увійшло 100 компаній.

Лідером рейтингу став Apple – його вартість становить 214 з половиною мільярдів доларів. До першої трійки потрапили також Google і Amazon.

Топ-10 найдорожчих брендів

 Apple – $214,5 мільярда

 Google – $155,5 мільярда

 Amazon – $100,8 мільярда

 Microsoft – $92,7 мільярда

 Coca-Cola – $66,3 мільярда

 Samsung – $59,9 мільярда

 Toyota – $53,4 мільярда

Mercedes-Benz – $48,6 мільярда

 Facebook – $45,2 мільярда

 McDonald's – $43,4 мільярда

Уперше до рейтингу увійшли Spotify та Subaru. Також у список повернулися Chanel (23 місце, 20 мільярдів доларів), Hennesy (98 місце, 4,7 мільярда доларів) і Nintendo (99 місце, 4,7 мільярда доларів).

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів становить 2 трильйони доларів.

Обкладинка: Michał Kubalczyk/Unsplash