Швейцарська група UBS Group провела дослідження, щоб з’ясувати, які бренди міленіалам подобаються найбільше, пише Bloomberg.

Група провела опитування 3000 жителів Європи, США та Китаю віком від 18 до 35 років та проаналізувала соцмережі людей. За даними дослідження, лише за минулий рік міленіали сприяли збільшенню ринку люксових товарів на 85%.

Більшість опитаних споживачів назвали Gucci і Louis Vuitton своїми улюбленими брендами. За даними дослідження, до 2025 року ця вікова група буде відповідати за 45% всього люксового споживання у світі.

Основною рушійною силою зростання ринку люксових товарів є китайські міленіали. Вони виділяють приблизно 20% свого доходу на покупку дорогих товарів, а це ознака більш дорослої категорії населення.

Обкладинка: Godisable Jacob/Pexels