Онлайн-сервіс Uklon презентував оновлений додаток для користувачів. Розробники запевняють, що тепер користуватись програмою стало простіше та швидше.

«На головному екрані ми розмістили карту, яка автоматично визначає місцеперебування клієнта. Після знайдення поточної локації та вводу фінальної точки маршруту користувач обирає клас авто, хто буде пасажиром і, при потребі, наші додаткові послуги», – зазначає СОО Uklon Сергій Смусь.

В оновленій версії також додався розділ «центр повідомлень» внизу головного екрана додатку. Основною функцією його стала оцінка останньої поїздки. У старій версії додатку користувачеві пропонували оцінити поїздки лише тоді, коли він заходив до історії замовлень.


 Нещодавно Uklon також провели ребрендинг: у сервісу змінився логотип. Нову айдентику здійснила дизайнерка компанії Марія Щербаха спільно з Kyiv Academy of Media Arts (КАМА).

Фото та обкладинка: Uklon