Міністерство економічного розвитку та торгівлі України представило новий експортний брендбук країни. Про це повідомляють в офіційному Twitter міністерства.

В Мінекономіки показали відеоролик, приурочений до запуску брендбуку. В ролику показують продукти українських компаній та стартапів,продажі яких орієнтовані на Європу та США. Наприклад, гаджет для домашніх тварин Petcube, інтерактивний стіл Kodisoft, кардіомонітор Cardiomo, а також успішні розробки українських інженерів, які пройшли через Kickstarter.

«Тепер експортери одержують єдину експортну марку, щоб краще позиціонувати свою продукцію в світі», – розповів міністр економіки Степан Кубів.

Над брендом працювало агентство BeCentric, він заснований на brandNew Ukraine, який раніше затвердив уряд України.

Мета бренду – створити емоційний та візуальний зв'язок між різними галузями та секторами економіки України.

У травні 2018 року презентували бренд UkraineNow, який представляє Україну у світі.