Інтернет-гіпермаркет Rozetka змінює стиль та дизайн бренду. Тизер нової айдентики компанія опублікувала на сторінці у Facebook.

Rozetka — щоразу що треба

Ми знаємо: краще за наш логотип майже нічого не існує. Але відчуваємо, що час рухатися вперед. Від моменту появи бренда Rozetka ми постійно змінювалися: розширювали асортимент, удосконалювали сервіс, працювали над тим, щоб купувати з нами було приємно й зручно. Настав час закріпити ці зміни, тому ми оновили наш візуальний стиль, залишивши улюблений логотип упізнаваним і рідним.

Posted by Rozetka.ua on Friday, September 14, 2018

«Відчуваємо, що час рухатися вперед. Від моменту появи бренда Rozetka ми постійно змінювалися: розширювали асортимент, удосконалювали сервіс... Настав час закріпити ці зміни, тому ми оновили наш візуальний стиль, залишивши улюблений логотип упізнаваним і рідним», – коментують у компанії.

Новий дизайн та стиль для Rozetka розробляло агентство Fedoriv. Робота тривала близько року. Нову айдентику покажуть на презентації у понеділок, 17 вересня. 

Обкладинка: Rozetka