Компанія Procter & Gamble (P&G) буде використовувати у своїх рекламних кампаніях жаргонізми ««LOL», «WTF» «FML » та «NBD»

Про це повідомляє CNBC.

Ці слова можуть допомогти компанії достукатися до «найскладнішої»  рекламної аудиторії – міленіалів. За словами інвестора Нельсона Пельтца, це покоління шукає у товарних знаках індивідуальний підхід, вони хочуть, щоби бренди говорили з ними однією мовою.

Такі жаргонізми популярні в інтернеті і використовуються для висловлення емоцій. Наприклад, «LOL» означає «laughing out loud» (сміятися від душі).

Компанія направила патентну заявку на використання цих слів. Загалом, мова йде про товари побутової хімії.

Обкладинка: Unsplash