Дослідницький підрозділ Google – Unskippable Labs – створив рекламу для  бренду піци Doctor Fork, якого не існує.

Ролики знімали та поширювали в межах маркетингового експерименту, пише TechCrunch.

Unskippable Labs створили 33 рекламні відео. Мета дослідження – з’ясувати, як саме глядачі реагують на різні маркетингові прийоми у рекламі їжі. Дослідники використовували, зокрема, неофіційно заборонені рекламні прийоми (наприклад, демонстрація героя реклами, який жує і дивиться в камеру одночасно), уточнюють у TechCrunch.

Загальне охоплення рекламної кампанії бренду – 20 мільйонів людей.

6 висновків Google:

1. У рекламі ефективніше працює мультисенсорний досвід: коли глядач сприймає інформацію одразу кількома органами чуттів.

2. Ефективніше розділяти візуальну і текстову частини рекламних відео. Особливо це стосується коротких відеоформатів.

3. Варто апелювати до уяви глядача.

4. В рекламі їжі продукт варто знімати широким планом.

5. Найефективніша демонстрація задоволення їжею в рекламі – відкусити й усміхнутись.

6. Чим молодша аудиторія, тим активніше вона взаємодіє з відео, знятими від першої особи.