Компанія з виробництва електрокарів Tesla представила новий товар у своєму магазині аксесуарів – дошку для серфінгу за ціною 1500 доларів. Як повідомляє TechCrunch, їх розкупили за кілька годин.

Дошки випустили в колаборації з Lost Surfboards лімітованою партією в 200 штук. Вони покриті тим матеріалом, що й автівки Tesla, та зміцнені вуглецевим волокном, йдеться в описі.

Ціна дошки від Tesla приблизно вдвічі вища від звичайних дошок Lost Surfboards, які коштують в середньому 700-800 доларів.

Раніше Tesla, крім автомобілів, уже випускала різноманітний мерч на зразок чашок, футболок та павербанків. А інша компанія Ілона Маска – The Boring Company – представила «вогнемет на випадок зомбі-апокаліпсису», який розкупили за передпродажем упродовж 4 діб.


У травні Bloomberg писав, що компанія Tesla щохвилини втрачає 6 500 доларів. Якщо керівництво компанії не скоротить витрати, гроші у проекту можуть закінчитися у 2018 році, зазначало видання. Акціонерам компанії порадили зняти Ілона Маска з посади голови ради директорів, однак вони проголосували проти такого рішення.

Фото: Tesla