Рекламний ролик італійського бренду одягу Diesel, знятий у Києві, отримав три «Каннські леви» – нагороди провідного фестивалю реклами.

Саундтреком для відео «Go With the Flaw» стала пісня Едіт Піаф «Non Je ne regrette Rien»

Ролик відзначили призами у категоріях «режисура» («Бронзовий лев»), продакшн-дизайн («Бронзовий лев») та операторська робота («Срібний лев»).

За продакшн реклами відповідала київська студія Family Production. «Для нас це велика подія, – коментує The Village Україна генеральна продюсерка компанії Анастасія Буковська. – Це були досить складні зйомки, особливо у плані кастингу. Удвічі приємніше, що зусилля не виявилися даремними».

Ідея ролика в тому, що в кожної людини є свої недоліки, але цього не варто соромитися. Треба бути самим собою. Це навіть на рівні гри слів.

Микита Буковський, продюсер Family Production

«Ідея належить рекламній агенції Publicis, а концепцію розробив французький продакшн Division і режисер Франсуа Русселе. Відповідальність Франсуа – й історія ролика. Із цим режисером ми вже працювали раніше у проекті Dior. Окрім того він має досвід співпраці з Nike», – коментував The Village Україна продюсер Family Production Микита Буковський.

У відео є кадри зняті на Подільсько-Воскресенському мосту у Києві. «Міст – це дуже поетичний образ. Це найбільш пам’ятна локація у кліпі, тому важливо було знайти для нього правильне місце. Режисеру він сподобався. Усі локації використали у первинному вигляді, з мінімальним використанням декорацій», – розповідає Микита Буковський.

Основна локація з монтажною кімнатою – це Національний університет театру, кіно і телебачення імені Івана Карпенка-Карого. Аеропорт відтворили за допомогою декорацій у Будівлі торгівлі на Львівській площі.

 На тижні «Бронзовий лев» рекламного фесивалю отримав брендинг Євробачення-2017 від Banda та Republique.

 Великий матеріал The Village Україна про Family Production у рубриці «Власники» – за посиланням.

 Family Production – продакшн-студія, що виробляє рекламні ролики для українських та західних брендів. Серед клієнтів – McDonald’s, Philips, Nivea, Dior, Vodafone і Київстар.

 «Міст на Троєщину» увійде в німецький посібник як приклад невдалого проекту. Будівництво мосту оцінюють у 350 мільйонів євро.

Обкладинка: Diesel