Компанія Facebook передавала особисті дані користувачів щонайменше 60 виробникам смартфонів, пише The New York Times.

У списку компанії Apple, Samsung і Microsoft. За даними видання, Facebook відкрив виробникам доступ до особистої інформації клієнтів та їхніх друзів. Зокрема, інформацію про політичні погляди, релігійні вподобання, стосунки та інше.

Зазначається, що це відбувалося, навіть якщо користувачі заборонили обмін даними у налаштуваннях конфіденційності.

У Facebook спростували інформацію видання та зазначили, що компанії не могли використовувати соцмережу для збору інформації без згоди користувачів на обробку їх даних.

«Усупереч твердженням The New York Times, інформація друзів, в тому числі фотографії, доступна лише на пристроях, чиї власники погодилися поділитися цією інформацією», – зазначили у Facebook.

Якщо інформація підтвердиться, це означатиме, що компанія порушила правила Федеральної торгової комісії. Згідно з нею компанія завжди повинна запитувати у користувачів дозвіл на використання даних.

Обкладинка: kaboompics/Pexels