Формат Stories стане основним методом взаємодії інтернет-користувачів у 2019 році, цитує директора Facebook із виробництва Кріса Кокса TechCrunch.

Марк Цукерберґ анонсує новий функціонал Instagram на конференції F8 2018

«Формат Stories стане основним методом поширення інформацію в інтернеті з друзями вже наступного року», – заявив керівник Facebook.

Кокс має на увазі, що користувачі більше уваги приділятимуть поширеним повідомленням у форматі Stories, ніж взаємодії із традиційними потоками на кшталт News Feed у Facebook.

За інформацією консалтингової фірми Block Party, з 2016 року створення і споживання контенту у форматі Stories зросло на 842%. На проміжку з другого кварталу 2016 до третього кварталу 2017 року зростання формату Stories відбувалося у 15 разів швидше, ніж зростання традиційних каналів соціальних мереж.

Instagram Stories щодня користується 300 мільйонів людей. Схожий формат платформи WhatsApp щодня використовує близько 450 мільйонів користувачів.  Ще 150 мільйонів шоденних користувачів – у Snapchat.

 Усього, разом із Stories у Facebook Messenger, Google AMP Stories, YouTube Stories i Netflix Stories, формат щодня використовує близько 970 млн користувачів.

 Facebook належать сервіси Instagram i WhatsApp.