Компанія Facebook запроваджує нові інструменти для боротьби із втручанням у вибори. Про це повідомив керівник компанії Марк Цукерберг.

За його словами, після того як були виявлені факти втручання Росії у вибори у США, компанія запровадила нові інструменти, які допомогли видалити десятки тисяч фейкових акаунтів. Тепер Facebook планує зробити ще «два великих кроки».

Перший крок: кожен політичний рекламодавець має бути верифікованим, підтвердити свою особистість і місцерозташування. Усім, хто цього зробити не зможе, заборонять розміщувати рекламу. Також політичні рекламодавці будуть «позначені» і будуть змушені показувати, хто платив за оголошення. За словами Цукерберга, ці нововведення спочатку запрацюють у США і будуть поширені світом у наступні кілька місяців.

Крім того, запроваджується додатковий інструмент, який показуватиме усю розміщену на сторінці рекламу. Наразі цей інструмент тестується у Канаді.

Другий крок: модератори великих сторінок також повинні бути верифікованими. На думку Цукерберга, це ускладнить модерацію сторінок за допомогою фейкових акаунтів або розповсюдження таким чином дезінформації чи суперечливого контенту.

Керівник Facebook додав, що компанія найме тисячі людей, щоб ці інструменти запрацювали на повну силу.