95% покупців не хочуть, щоб продавці-консультанти пропонували їм допомогу чи давали поради щодо покупок, поки їх про це не попросять. Про це йдеться у дослідженні HRC Retail Advisory, проведеного в США та Канаді. 

Взагалі не хочуть спілкуватися з персоналом магазинів 85% покупців.

70% покупців хотіли б купувати техніку онлайн і приходити в магазин, лише щоб забрати її. 65% клієнтів магазинів готові купувати одяг онлайн.

76% ввають необхідним читати відгуки інших покупців про товар. 52% покупців електроніки хотіли б запитати поради у консультанта.


У січні 2017 року Amazon відкривав перший продуктовий магазин, у якому немає кас. У компанії оголосили про намір відкрити мережу магазинів такого формату. 

У жовтні 2017 року в Amazon з’явилися віртуальні примірочні