Американський вуличний художник Revok (Джейсон Вільямс) подав до суду на H&M через використання його графіті у рекламній кампанії бренду, пише Нypebeast.

Фото з лукбуку лінії спортивного одягу New Routine / H&M

H&M для нової лінії спортивного одягу New Routine зробила фото та відеоролики на фоні стіни з графіті Revok без дозволу художника. Джейсон Вільямс вимагав припинити поширення реклами, однак у H&M заявили, що художник не може володіти авторським правом на роботу, створену з порушенням закону, і що графіті, по суті, не предмет мистецтва, а вандалізму.

Публикация от @_revok_

Процес створення графіті / Revok

Реакція H&M обурила художників по всьому світу, вони почали критикувати бренд у соцмережах та закликати до бойкоту його одягу, після чого компанія попросила вибачення: «Ми поважаємо творчість та унікальність художника. У цій справі ми мали б вчинити інакше. Ми ніколи не прагнули створити прецедент щодо публічного мистецтва або вплинути на дискусію про законність стрит-арту. Наша компанія намагається знайти вихід із ситуації, що склалася, разом з художником».


 На початку січня 2018 року H&M звинуватили у расизмі через фото темношкірого хлопчика в худі з написом «Найкрутіша мавпочка в джунглях».

 Наприкінці січня ритейлер знову втрапив у скандал: компанія відкликала партію шкарпеток з принтами, на яких було зображення фігурки Lego, схоже на написання слова «Аллах» арабською.