Абоненти найбільших українських мобільних операторів на Новий рік та Різдво використали вдвічі більше трафіку, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».

У компанії Vodafone заявляють, що за період різдвяно-новорічних свят абоненти компанії здійснили понад 1,1 мільярда дзвінків та надіслали 41 мільйон SMS.

«Із року в рік тенденція свідчить, що в зимові свята клієнти надають перевагу інтернет-привітанням. Водночас кількість вітань за допомогою дзвінків і SMS поступово зменшується – на 5% і 25% відповідно порівняно з 2017 роком. Аналізуючи активність клієнтів у новий 2018 рік і два Різдва, помітили цікавий факт – удень українці телефонували та надсилали SMS, а ввечері користувалися мобільним інтернетом. Пік інтернет-привітань припав на період із 19:00 до 22:00», – кажуть у компанії.

У «Київстарі» кажуть, що на Новий рік та Різдво у 2018 році абоненти використали вдвічі більше інтернет-трафіку й на 10% менше дзвінків. Найбільше навантаження на мережу спостерігалося в перші 30 хвилин 2018 року.

«Загалом 31 грудня 2017 року та 1 січня 2018 року абоненти здійснили понад 434 мільйони дзвінків, використавши 1,2 мільярда хвилин, надіслали 33 мільйони вітальних SMS і 355 тисяч MMS», – кажуть у компанії.

У lifecell зазначають, що кількість дзвінків у святкові дні в мережі оператора зменшилася у середньому на 9% порівняно з минулим роком.