«Укрзалізниця» планує розділити поїзди далекого сполучення на три сегменти: комфорт, стандарт та економ. Про це заявив в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, передає «Укрінформ».

Поїзди комфорт-сегменту, за словами Кравцова, формуватимуться виключно із використанням новітнього рухомого складу, але на них діятиме відповідний тариф.

Інші категорії — поїзди стандарт середньої цінової політики та економ-соціальні, витрати на які перевізнику мають відшкодовуватися з держбюджету.

За його словами, таке розділення дозволить пасажирам обирати рівень послуг, який відповідає категорії поїзда.

Водночас в «Укрзалізниці» зауважили, що більшість витрат залізничного перевізника у пасажирському секторі нині пов'язані з утриманням рухомого складу та інфраструктури.

За даними компанії, собівартість витрат на послуги перевезення пасажирів у поїздах далекого сполучення за І півріччя 2017 складає 49,7 копійки за один пасажиро-кілометр, а у приміському сполученні — 106,1 копійки.

«Тарифи на перевезення наразі нижчі за собівартість в середньому у 3 рази, а у приміському сполученні — у 7-8 разів», — кажуть в «Укрзалізниці».

У компанії стверджують, що за півроку пасажирські перевезення завдали «Укрзалізниці» збитків майже у 5 мільярдів гривень.

Фото обкладинки: «Укрзалізниця»