Новий рекламний ролик бренда ювелірних виробів Swarovski зняли в Києві. На зйомки відео до міста приїздили акторки Ґвендолін Крісті («Гра престолів», «Зоряні війни») та Айла Джонстон («Гамбіт королеви»), а також модель Адво Абоа. The Village Україна розпитав про проєкт київський продакшн Family Production, який організовував зйомки.

Нове відео присвячене ребрендингу Swarovski. Слоган кампанії – «Запали свої мрії». У ролику обігрують ідею з таємничою «Диво-лабораторією», де нібито створюють кристали Swarovski. Усього для зйомок використали понад 150 кілограмів кристалів, розповідає The Village Україна співзасновниця та виконавча продюсерка Family Production Анастасія Буковська.

Відео Swarovski

Нас надихає той факт, що Swarovski вирішили зняти ролик про ребрендинг в Україні разом із Family. Умови пандемії поставили нові виклики, але тим цікавіше було їх долати. Ми завжди серйозно ставимося до безпеки, але цього разу пильнували учасників зйомок ще фанатичніше.

Анастасія Буковська

виконавча продюсерка Family Production

Хто знявся в рекламі

Головні ролі в ролику виконали Ґвендолін Крісті, Адво Абоа та Айла Джонстон.

Англійська модель та акторка Крісті найбільш відома завдяки ролі Брієнни Тарт в екранізації «Гри престолів», за неї її номінували на «Еммі». Також вона зіграла в третій трилогії «Зоряних війн», а за минулі кілька років встигла знятися в Роберта Земекіса, Армандо Іануччі та Пітера Стрікленда. «Робота з акторками на зразок Ґвендолін Крісті є мрією кожного продюсера. Побачивши Батьківщину-мати в Києві, вона сказала, що вперше бачить жінку, вищу за неї», – пригадує продюсерка Буковська.

Айла Джонстон – 14-річна акторка, яка зіграла Елізабет Хармон у мінісеріалі «Королівський гамбіт». Роль дорослої Хармон виконує Анья Тейлор-Джой, а Джонстон з’являється в перших епізодах як юна протагоністка серіалу. Також вона знялася в серіалі «Вторгнення», який стане одним із головних ексклюзивів стримінгового сервісу Apple TV+ у 2021 році.

Адво Абоа – британська модель, жінка 2017 року за версією британського журналу GQ та акторка, яка почала кар’єру з фільму «Привид у броні» зі Скарлетт Йоханссон.

Хто знімав

Київська команда реалізувала проєкт на замовлення американської креативної агенції General Idea та продакшн-компанії Park Pictures. Режисером відео став південноафриканський фахівець Теренс Ніл, який має досвід співпраці з брендами Adidas, Beats by Dr. Dre та Budweiser, а також знімав кліпи Die Antwoord і Skrillex. «Заради режисера Теренса Ніла вся група готова буквально не спати ночами», – коментує Анастасія Буковська з Family Production.

Оператором ролика став Даррен Лью, який співпрацював із Мартіном Скорсезе на фільмі «Ірландець», а також знімав кліпи Бейонсе та Девіда Бові. Також над проєктом працювала стилістка Беа Акерлунд, яка працювала з Lady Gaga, Бейонсе та Мадонною.

Загалом знімальна група складалася з 200 людей, 35 із них представляли різні країни світу, зокрема США, Велику Британію, Італію, Німеччину, ПАР і Швецію. Костюми для зйомок у сотні валіз доставляли до Києва з різних куточків світу, додають у Family Production.

Де знімали

Для зйомок використали кілька локацій у Києві, включно з висотною будівлею на Позняках у перших кадрах відео. Зйомки тривали протягом чотирьох днів у режимі карантину. Для окремих сцен побудували спеціальні декорації.

«Нам було важливо довести, що проєкт такого рівня може бути зроблений в Україні безпечно та швидко навіть під час пандемії. Для цього ми розділили знімальний майданчик на різні зони, забезпечили тестування й інші засоби захисту для всієї групи», – доповнює продюсерка Буковська.

Обкладинка та фото: Family Production