Арт-завод Платформа провів ребрендинг – у креативного кластера новий логотип і айдентика. The Village Україна запитує у Платформи та відповідальної за проект студії Other Land про ребрендинг.

Сергій Соколов


керівник відділів маркетинг і PR Арт-заводу Платформа

Після чотирьох років існування попереднього стилю і філософії, що була у нього закладена, ми об’єктивно розуміли, що дуже змінилися. Новий логотип і загальний стиль – відображення зростання, динаміки.

Старий логотип Арт-заводу Платформа
Новий логотип Арт-заводу Платформа

Між собою ми називаємо нашу філософію Hi-Human, а я інколи називаю її Human-Tech. Це певна альтернатива Hi-Tech, за якої людська свідомість є більшим пріоритетом, ніж сучасні технології. Свідомість – це творчість, а саме творчість є тим, що жодна, навіть найбільш розвинута, технологія не може завоювати.

Відеопрезентація нової айдентики Арт-заводу Платформа

Наш фокус – людина. Своєю чергою, людина створює технології. І ми хочемо бути тими, хто дасть усі необхідні ресурси для розвитку таланту. Ми створюємо 360-градусну екосистему, яка дає змогу людині гармонійно розвиватися в ергономічних умовах.

Якщо узагальнити й висловити це маркетинговою термінологією, то шлях нашого споживача такий: приїхав у коворкінг на роботу, в обід позаймався спортом чи помедитував, смачно пообідав, півгодини поспав на гамаку в парку, повернувся на роботу з відновленими силами і натхненням, після роботи пішов на навчальні курси, зайшов у наш арт-спейс, надихнувся і поїхав додому.

У майбутньому – не «поїхав», а «пішов» додому, тому що 12 гектарів території дають нам можливість уже зараз планувати побудову житлового комплексу зі всією необхідною інфраструктурою, доступною для представників креативного сектору. Такий підхід робить нас трендсетерами, які в певному сенсі формують ДНК нового покоління.

Та, певно, основним фактором при формуванні завдання для креативної агенції була наявність на Арт-заводі Платформа великої кількості резидентів, гостей фестивалів, навчальних програм та інших активностей. Своєю чергою, у кожного з них є свої візуальні комунікації. Тож завданням ребрендингу також було, з одного боку, надати гайдлайни для використання нашого логотипу, а з іншого – під кожен захід робити свої афіші – впізнавані й адаптовані під соціальні мережі.

Ми раді, що Other Land Studio нас відчули та відобразили це в мінімалістичному новому логотипі, врахувавши всі сучасні візуальні тренди при розробці афіш, оформленні відео тощо.

Лєра Шапошнікова, арт-директорка Other Land Studio

Артем Іванов, керівний партнер Other Land Studio


Найскладнішим етапом роботи над проектом виявилося те, щоб вловити суть та атмосферу Арт-заводу Платформа і зрозуміти, як це можна проявити в новій айдентиці. Річ у тому, що цей майданчик є багатогранним: тут проходять заходи розважальні, музичні, навчальні тощо. Тобто його аудиторія дуже широка і різноманітна. Тож ми повинні були знайти певне універсальне рішення, здатне адаптуватися під кожен із цих напрямків – аби воно могло бути водночас серйозним та легким. І при цьому, щоб було усвідомлення, що всі заходи проходять під брендом Арт-заводу Платформа.

Ми розуміли, що насправді айдентика заживе по-справжньому тільки після того, як ми здамо роботу. Відтак наш брендбук опиниться в руках інших дизайнерів, яким треба буде підтримувати і розвивати його надалі. Тож ми не розробляли складні рішення з жорсткими обмеженнями, а створили певний конструктор. У його основі – проста модульна сітка, що допомагає по-різному компонувати контент, але при цьому підтримувати порядок. Водночас – велика підбірка фірмових кольорів, комбінуючи які можна отримати велику кількість різноманітних комбінацій. Таким чином стиль завжди буде різноманітним, але впізнаваним. Своєю чергою, набір фірмових шрифтів створює характер Арт-заводу Платформа.

Головна особливість проекту – це те, що в процесі роботи виявилося, що нова айдентика буде жити переважно в онлайні. Тож ми одразу відмовилися від статичних рішень, якими можна брендувати сувенірну продукцію, і змістили фокус на розробку візуальної системи ідентифікації, що задовольнить усі запити цифрового середовища.

Король інтернету – це контент, а його треба постійно брендувати. Тому ми намагалися створити зручну систему для оформлення контенту, яка повинна бути не трудомісткою, гнучкою і, найголовніше – щоб її могли використовувати і розвивати штатні й залучені дизайнери. Для діджитал-айдентики це основний критерій. Адже студії залишають за собою величезні брендбуки з гайдлайнами і правилами, з якими насправді можуть розібратися тільки дизайнери тієї ж студії.