Світ стрімко змінюється: ще вчора наші батьки стояли в кілометрових чергах за хлібом, а вже сьогодні нам достатньо зайти на сайт і клікнути кілька разів, щоб швидко отримати повний продуктовий кошик на дім.

Швидкий ріст популярності онлайн-супермаркетів спостерігається, наприклад, у Великій Британії. Один із найвідоміших – Gorillas – обіцяє доставку за 10 хвилин. Але не він один. Gorillas наздоганяють інші гравці ринку: Getir, Dija, Weezy, Zapp і Fancy.

The Village Україна разом з онлайн-супермаркетом COOKER дізналися в директора з розвитку Віталія Яницького, як працює сервіс доставки їжі в Україні.

 

Віталій Яницький

директор із розвитку COOKER

Як виникла ідея створення онлайн-супермаркету?

Як виникла ідея створення онлайн-супермаркету?

Приклад сервісів із Великої Британії надихає на створення подібних стартапів в Україні. Тенденція з розумом керувати своїм часом і присвячувати його важливим речам: близьким, саморозвитку та здоров’ю, а не походам по продуктових магазинах – спостерігається й у нас. Водночас статистика показує, що українці під час карантину стали витрачати більше грошей на їжу й алкогольні напої.

Актуальність формату «доставки за один клік» збіглася з бажанням Дениса Парамонова вивести бізнес в онлайн (власник SMK Group, що об’єднує кілька м’ясопереробних заводів і мережу роздрібних магазинів – ред.). У 2020 році ми запустили COOKER. Спочатку планували його як онлайн-магазин із продажу м’яса, м’ясних виробів і супутніх товарів. Але зараз це клауд-супермаркет з асортиментом, який у майбутньому складатиметься з понад 6000 найменувань товарів.

У чому його особливості?

У чому його особливості?

1

Швидкість доставки – 15 хвилин із моменту оформлення на сайті. Цьому сприяють такі фактори:

  • продукти доставляють із логістичних центрів – клаудсторів – розташованих по всьому Києву;
  • у штаті компанії – 165 кур’єрів;
  • кур’єри розвозять замовлення на електричних велосипедах.

2

Ми прямо працюємо з виробниками й імпортерами, тому часто ціни тут нижчі, ніж у середньостатистичному супермаркеті.

3

Історія COOKER тісно пов’язана з м’ясними продуктами, тому в цьому сегменті компанія має переваги. Наприклад, щоранку м’ясо поставляють прямо з виробництва.

4

COOKER піклується про екологію. За додаткову плату клієнти можуть обрати не тільки традиційну доставку, а й еко. Також у компанії є програма зі збору поліетиленових пакетів для подальшого перероблення.

Що таке «розумні клаудстори»?

Що таке «розумні клаудстори»?

Клаудстор (від англійського cloud store – «хмарний магазин») – це місце, яке онлайн-магазини використовують для зберігання товарів і збору замовлень. Хмарним він називається тому, що виглядає як великий торговий зал, але недоступний для покупців. Цей формат, який уперше з’явився в ритейлера Sainsbury's на початку 2000-х, дозволяє збирати замовлення швидше.

Клаудстори працюють за двома принципами: швидкість комплектації замовлення й умови зберігання товару. Тому простір організовано так, щоб співробітники могли максимально швидко зібрати замовлення.

У COOKER 16 клаудсторів у Києві.

Як зробити замовлення?

Як зробити замовлення?

Щоб оформити доставку, треба виконати п’ять кроків:

1

зайдіть на сайт COOKER та ознайомтеся з пропозиціями. В онлайн-супермаркеті ви знайдете основні категорії: від харчових продуктів до товарів для дому;

2

авторизуйте свій номер телефону;

3

укажіть адресу доставки;

4

зберіть продуктовий кошик;

5

оформіть замовлення.

Якщо сума замовлення понад 250 гривень, доставка в межах Києва безкоштовна; якщо менша, вартість становить 40 гривень. За межами Києва (Ірпінь, Буча, Вишгород, Бровари, Бориспіль та інші) сума замовлення для безкоштовної доставки має становити понад 800 гривень.

Робити замовлення можна з 9:00 до 22:30 без вихідних.

Які в компанії плани на майбутнє?

Які в компанії плани на майбутнє?

Наступний етап нашого розвитку – це зміна технологічної платформи. Масштабування бізнесу призвело до пошуку нових рішень, зокрема автоматизації та стандартизації операцій, розвитку сектора IT. Алгоритми й аналітика вже допомогли COOKER зменшити час доставки вдвічі, до 15 хвилин, але ми готуємося побити свій рекорд.

У планах – випуск продукції під власною торговою маркою й імпорт.

Ми працюємо над усіма процесами, щодня аналізуємо клієнтський шлях: від пошуку оптимального паковання до розміщення товару. Ми не боїмося змінюватися й відразу реагуємо на будь-яке зауваження клієнта.

Матеріал підготовлено за підтримки