Безкоштовну онлайн-конференцію «Head of Digital Day» проведуть 27 травня. На ній експерти WebPromoExperts розкажуть, як стати директором з інтернет-маркетингу, які навички для цього потрібно розвивати, а також скільки заробляє досвідчений фахівець на ринку. Наприкінці конференції організатори ознайомлять учасників із програмою курсу МВА та розкажуть про особливості навчання на платформі WebPromoExperts.

День відкритих дверей MBA WebPromoExperts

Конференція триватиме чотири години. За цей час учасники дізнаються про побудову стратегії в діджиталі, кейси випускників курсу, актуальні дослідження й інструменти просування онлайн. Лектори також розкажуть, яких результатів можна очікувати після проходження програми та чому варто витратити 8 місяців, аби вивчитися на директора з інтернет-маркетингу.

Серед спікерів буде представник кадрового порталу grc.ua, який розповість про перспективи працевлаштування на позицію, кого шукають і скільки платять директорам з інтернет-маркетингу.

«У такій стрімко мінливій галузі, де щодня з’являються оновлення, новини, кейси, інсайти та нові інструменти, вкрай важливо бути напоготові. Розвиваючись, фахівець зустрічається з новими челенджами та складнощами, з якими без знань і порад більш досвідчених колег не розібратися. Якщо ви хочете зробити ривок у своїй маркетинговій кар’єрі, зайняти керівну посаду та почати заробляти від 2500 доларів – конференція Head of Digital Day саме для вас», – команда WebPromo.

Щоб узяти безкоштовну участь у конференції, варто попередньо зареєструватися. Усі учасники зможуть поспілкуватися з лекторами в чаті, отримати подарунки від партнерів, запис конференції та презентації від лекторів. А також спеціальну пропозицію на найближчий курс МВА WebPromoExperts.

Зареєструватися на конференцію

Матеріал підготовлено за підтримки WebPromo