Цього року L’Oréal Україна продовжує співпрацю із Sector X Acceleration Hub для підтримки стартапів в інноваційному парку UNIT.City. Мета ініціативи – допомагати стартапам в б’юті-індустрії будувати та розвивати бізнес через акселерацію (прискорений процес розвитку стартапу – ред.) світового рівня та тісну співпрацю з бізнесом. 

Мета ініціативи від L’Oréal Україна – допомагати стартапам в б’юті-індустрії

За словами L’Oréal Україна, учасниками можуть стати як готові рішення, так і стартапи на стадії ідеї, які створюють інноваційний продукт або сервіс у сфері краси, а також пропонують екологічні рішення заради сталого розвитку в косметичній індустрії. Щоби стати резидентами акселераційного хабу та почати акселераційну програму, необхідно подати заявку на платформі хабу.

У межах ініціативи стартапи отримають покрокову акселераційну програму, розроблену на основі успішних світових практик, регулярну експертизу проєкту та зворотний зв’язок про продукт від представників L’Oréal. Також учасники матимуть доступ до лекцій і воркшопів від українських і міжнародних експертів.

Учасниками можуть стати як готові рішення, так і стартапи на стадії ідеї

«Як лідери галузі індустрії краси ми в захваті від розширення можливостей для покоління підприємців. У 2017 році Група L’Oréal глобально запустила акселераційну програму BeautyTech у партнерстві із Station F, найбільшим стартап-кампусом у світі, розташованим у Парижі. Минулого року спільно із Sector X в Україні ми запустили перший BeautyTech-трек. За результатами року ми продовжили співпрацю зі стартапом Supplio, користуємося першим модулем їхньої платформи для автоматизації поповнення замовлень косметичної продукції та дуже раді бачити, як українські стартапи перетворюються на масштабні успішні компанії», – Генеральний директор L’Oréal Україна Марк Савчук.

За результатами 2020 року L’Oréal Україна продовжила роботу зі стартапом Supplio та користується першим модулем автоматизованої CRM-платформи, що поповнює запаси товарів для косметичної галузі. А акселерація стартапу Supplio на треку дала поштовх до масштабування та розвитку продукту на американському ринку.


L’Oréal понад 100 років присвячує себе красі. В унікальному портфоліо компанії 35 взаємодоповнювальних міжнародних брендів. Дослідження й інновації, яким присвячують себе 4000 наукових дослідників, згуртувавшись задля задоволення потреб у красі у всьому світі, – ключовий елемент стратегії L’Oréal. Зобов’язання L’Oréal охоплюють амбітні цілі в галузі сталого розвитку до 2030 року та мають на меті залучити всю її екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства.

Sector X – це інноваційна платформа, що об’єднує акселераційні й освітні програми для стартапів, програми з корпоративних інновацій для бізнесу, а також сервіси для венчурних інвесторів.

UNIT.City – перший інноваційний парк в Україні. Місце, де створюється екосистема й інфраструктура для розвитку бізнесу у сфері високих технологій і креативних індустрій. 


Матеріал підготовлено за підтримки L’Oréal Ukraine