Кредитування є зручною та доступною фінансовою послугою в Україні, якою може скористатися кожна повнолітня людина. Проте щоби не виникло проблем із подальшим погашенням кредиту, потрібно ретельно прочитати договір, знати коли та яку суму фінансова установа очікує від позичальника та вивчити умови кредитування.

#ЗнайСвоїПрава – це Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг. Її проводить Національний банк України в партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради із прав людини. Також кампанія відбувається за підтримки міжнародних партнерів – Міжнародної фінансової корпорації (IFC), члена Групи Світового банку, у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) і Фондом ефективного врядування Уряду Великої Британії в Україні.

The Village Україна разом із Національним банком України та Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC) створили порадник щодо фінансових продуктів і послуг, який допоможе позичальникам краще зрозуміти свої права й ухвалювати зважені фінансові рішення.

{{cardIndex + 1}}
{{cardIndex + 1 + '/' + cards.length}}

Що робити, якщо фінансова установа порушила мої права?

У разі, якщо фінансова установа порушила ваші права, зверніться до НБУ.

Як це можна зробити:

  • написати до чат-боту «НБУ Контактний центр» у месенджерах Viber або Telegram
  • зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240
  • заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ

Матеріал підготовлено за підтримки

У партнерстві з