Комплекс FVSM Hub готує до відкриття київська ресторанна компанія Food vs Marketing, яка розвиває формати закладів Ramen vs Marketing (раніше – Noodle vs Marketing) і Banh Mi vs Marketing. Триповерховий простір біля озера Тельбін на Березняках об’єднає кілька нових проєктів компанії: коворкінг, хостел, офіс-трансформер, оранжерею, а також заклади Ramen vs Marketing і Coffee vs Marketing. Резиденти коворкінгу ж зможуть отримувати кешбек на харчування в новій раменній. The Village Україна розпитали команду про проєкт (і навіщо він їй).

Що таке FVSM Hub

Співзасновник і шеф-кухар Food vs Marketing Женя Михайленко називає новий проєкт на лівому березі «штаб-квартирою» та «простором для перевірки нових форматів». «Це триповерхова будівля із затишним подвір’ям і виходом до озера. Поряд із комплексом є рекреаційні зони, бігова доріжка та спортивні майданчики: словом, FVSM Hub розташований у самому серці району», – розповідають The Village Україна в компанії про розташування за адресою проспект Тичини, 20-Б. Раніше в цьому приміщенні був інший ресторан, наразі будівлю реконструюють під нові потреби.

Співзасновник і шеф-кухар Food vs Marketing Женя Михайленко біля будівлі FVSM Hub

Що там буде

1-й поверх. На першому поверсі будівлі вже почала працювати в тестовому режимі кав'ярня Coffee vs Marketing. Тут готують класичні кавові напої та фільтр, також планують запустити солодощі й випічку. «Кав’ярня – це продукт, який ми хотіли запустити дуже давно. На цьому об’єкті було логічно почати саме з нього. Власне, надалі кожен із нових закладів ми будемо починати запускати із відкриття кав’ярні – так найпростіше познайомитися з аудиторією району», – пояснює Михайленко, який на запуску працював у CvsM як бариста. Також на першому рівні планують відкрити шостий ресторан мережі Ramen vs Marketing із фірмовими раменом і рисом.

Женя Михайленко біля входу до Coffee vs Marketing

2-й і 3-й поверхи. Наступні два поверхи виділили під коворкінг у стилі хюґе. На другому рівні облаштують оупен-спейс без фіксованих робочих місць на 40 людей із панорамними вікнами, мітінг-румом, проєктором і каміном. На третьому поверсі – чотири кімнати зі скляними перегородками, ігровою зоною з консоллю, зоною відпочинку для чаювання, а також санвузол із душем і власною хімчисткою. Рівень розрахований на 20 робочих місць. Також на поверсі планують відкрити готельні апартаменти, які здаватимуть в оренду мандрівникам. Окрім того, на кожному поверсі коворкінгу передбачать мінікухні з необхідним обладнанням. 

Візуалізації простору від Food vs Marketing

Оранжерея. На задньому подвір’ї FVSM Hub хочуть відкрити оранжерею. «Тут можна проводити літні святкування під гірляндами, а також гастрономічні заходи від шеф-кухаря Жені Михайленка», – кажуть у компанії. Як приклади можливих заходів наводять Chef’s Table і Brunch Club, останній формат свого часу перевіряли у Banh Mi vs Marketing.

Візуалізації простору від Food vs Marketing

«Женя як справжній шеф-кухар, мріє жити над своїм рестораном, – додають у Food vs Marketing. – У перший час життя комплексу Женя житиме в апартаментах на 3-му поверсі, поділиться своєю бібліотекою з резидентами коворкінгу та готуватиме страви в стилі «Кайсекі».

Навіщо Food vs Marketing коворкінг

Передусім FVSM Hub позиціюють як all-inclusive coworking. «FVSM Hub, звісно, пропонує ті самі ж послуги, що й інші коворкінги. Та завдяки підходу, в якому FVSM Hub бере на себе всі адміністративні та побутові питання, резиденту залишається тільки прийти та займатися улюбленою роботою», – кажуть у компанії. Додають: «Офісний світ змінюється і більше не буде таким, яким був до пандемії. Ми впевнені, що наша модель коворкінгу є наступним логічним кроком у розвитку нового ритму роботи».

Головною особливістю коворкінгу називають те, що резиденти отримають бюджет на харчування в закладах Food vs Marketing: «По суті, це «кешбек» від придбаного абонемента».

У FVSM Hub додають, що планують надавати повний цикл послуг резидентам, включно з сервісом адміністратора, замість офіс-менеджера, власною хімчисткою та зонами відпочинку з терасою. 

Окрім того, завдяки гнучкості простору він зможе змінювати функціонал відповідно до потреб гостей: «Ця концепція підходить для компаній, в яких працівники постійно живуть між містами, їздять у відрядження з ночівлями чи працюють на ринки з іншими часовими поясами. Тож офіс із меблями-трансформерами за потреби можна реконфігурувати в хостел, аби тут була змога переночувати».

Коли планують відкрити простір і як долучитися до проєкту

Наразі в приміщенні триває реконструкція, орієнтовну дату запуску коворкінгу планують на жовтень 2021 року. Загальну вартість проєкту оцінюють у 300 тисяч доларів. Як і в інших проєктах Food vs Marketing, побудованих на принципах спільного інвестування, до проєкту як партнер може долучитися кожен охочий. Мінімальний розмір інвестиції – 1% від загального бюджету, тобто 3 тисячі доларів. Повернення інвестицій обіцяють за 2,5 роки.