ми робили ремонт у 3к на 60 квадратів, причому дуже багато - своїми руками і дійсно намагалися економити. ледве вклалися у 12 (це при тому, що вікна і електропроводка були зроблені до нас). тому 17 у новобудові, де можуть бути голі-голісінькі стінки без граму штукатурки, поли без стяжки, стирчати на порозі шмат електричного кабеля і дві труби у санвузлі.
плюс робота коштує дорого. поки з оцим усім щастям капітального ремонту не зіткнешся - і не знаєш, наскільки це насправді коштує.
У Києві проблема із заторами ще задовго до карантину почалася. Наприклад, коли ремонтували Шулявський міст, можна було їхати вдвічі довше лише через світлофори і новостворений тимчасовий поворот на Гарматну. Їжджу велосипедом без перерв на зиму з березня 2018 року. За належного оснащення велосипеда та у підходящому одязі у нас можна їздити і взимку, тим паче що зими стали м"які, як у Європі, де багато людей пересуваються велосипедами цілий рік. Також багато друзів придбали електровелосипеди, про які чомусь ані слова у матеріалі. А між іншим, вони набагато зручніші і безпечніші за електросамокати (які ще й ніяк не регулюються, дійсно - і вони заважають як велосипедистам на велодоріжках, так і пішоходам на тротуарах, а водіям на дорогах - тим паче).
Коментарі до постів:
ми робили ремонт у 3к на 60 квадратів, причому дуже багато - своїми руками і дійсно намагалися економити. ледве вклалися у 12 (це при тому, що вікна і електропроводка були зроблені до нас). тому 17 у новобудові, де можуть бути голі-голісінькі стінки без граму штукатурки, поли без стяжки, стирчати на порозі шмат електричного кабеля і дві труби у санвузлі.
плюс робота коштує дорого. поки з оцим усім щастям капітального ремонту не зіткнешся - і не знаєш, наскільки це насправді коштує.
я цілорічно їжджу на велосипеді) якщо буде ідея написати схожий матеріал про велосипедистів - буду рада долучитися!
У Києві проблема із заторами ще задовго до карантину почалася. Наприклад, коли ремонтували Шулявський міст, можна було їхати вдвічі довше лише через світлофори і новостворений тимчасовий поворот на Гарматну.
Їжджу велосипедом без перерв на зиму з березня 2018 року. За належного оснащення велосипеда та у підходящому одязі у нас можна їздити і взимку, тим паче що зими стали м"які, як у Європі, де багато людей пересуваються велосипедами цілий рік.
Також багато друзів придбали електровелосипеди, про які чомусь ані слова у матеріалі. А між іншим, вони набагато зручніші і безпечніші за електросамокати (які ще й ніяк не регулюються, дійсно - і вони заважають як велосипедистам на велодоріжках, так і пішоходам на тротуарах, а водіям на дорогах - тим паче).