Український бренд рюкзаків та сумок Keep разом з дизайн-бюро spiilka створили рол-топ наплічник під назвою «Поділ».

У цьому спільному експерименті spiilka хотіли випробувати інженерно-естетичний підхід не тільки у веб-дизайні або розробленні бренд-айдентики, а й у створенні продукту, який можна носити щодня, йдеться на сайті Keep.

Матеріал, з якого виготовлений наплічник – TYVEK, схожий на папір і на 25% складається із вторинної сировини. Водночас він є водонепроникним і має стійкість до розриву в мокрому і сухому станах.

Рюкзак має велику кишеню для дрібниць, автономне відділення для ноутбука, потаємну кишеню на спинці. Всередині ж є кишеня з водонепроникного TYVEK для контейнера для їжі.

Настя Жеребецька


дизайн-директорка spiilka design büro

Наше дизайн-бюро провело ребрендинг We are able торік. Разом із візуальною частиною змінилася і назва бренду – Keep – а також назви самих рюкзаків. Хотілося, щоби ці назви були промовистими і підкреслювали позиціонування бренду: універсальні міські рюкзаки. Тож разом із Keep ми придумали називати їх на честь відомих районів міст: Нойштадт, Тайто, Флетайрон і тд. Свій же рюкзак ми вирішили назвати «Поділ», бо це один з наших улюблених районів Києва. А ще тут наш офіс.

Ми обирали фірмовий колір наплічника, асоціюючи його з Києвом та кольорами, що йому притаманні. Київ є одним із найзеленіших міст Європи, у нас багато парків і скверів. Зеленого кольору багато і в архітектурі – на Подолі багато будівель із зеленими дахами, є також і дореволюційні будинки із зелено-синіми фасадами. Ну і звичайно – зелені будівельні огорожі, які вже так давно з нами, що інколи ми їх не помічаємо. Тож, окрім функціональності (на яскраво-зеленому тлі легко знайти потрібні речі в наплічнику), зелений також несе в собі частину міської естетики Києва.

Ми у spiilka вирішили зробити ставку не так на естетику, як на комплексний інженерно-естетичний підхід. Не просто створили те, що нам подобається, а провели невеличке дослідження серед цільової аудиторії: що спонукає купити новий рюкзак, як його носять, куди з ним ходять, що в ньому транспортують і т. д. Тож дизайн «Подолу» –  результат опитувань і довгого періоду тестування різних прототипів. Keep допомагали нам на всіх етапах і закривали всі виробничі процеси. Ми розробляли дизайн, обирали матеріали, кольори і продумували наплічник із функціональної точки зору.

Скільки: 2300 грн

Де: у шоурумі – Ярославів Вал, 17Б (офіс 2) та онлайн

Фото: keeppacks