З нагоди новорічних свят компанія Helen Marlen Group представила нові святкові вітрини в магазині Passage 15. Цього року вони присвячені театру. На монтаж вітрин витратили 24 години нічного часу.

Вітрина складається з двох частин. Перша — імпровізована театральна зала, яка була змонтована зі спеціальних конструкцій. Замість номерків на сидіннях декоратори встановили таблички з назвами брендів речей. У центрі сюжету другої вітрини розташовані манекени — їм дісталася роль артистів на сцені. Одягнені вони у речі з бренд-списку Passage 15.

«Я завжди захоплювався театром і театральною естетикою. Оксамитові крісла, завіса з китицями, вишукані елементи декору – все це дарує відчуття свята. Як і у справжньому театрі, ми розділили наші вітрини на дві частини: сцену і глядацьку залу», – розповів Володимир Черкун, керівник відділу візуального мерчандайзингу.

Прикрашати вітрини до зимових свят уперше почав американський універмаг Macy's у 1874 році. Першою інсталяцією були порцелянові ляльки і сцени з роману Гаррієт Бічер-Стоу «Хатина дядька Тома». До початку 1990-х років оформляти вітрини стали найбільші магазини Нью-Йорка, Чикаго і Філадельфії.


Матеріал підготовлено за підтримки Helen Marlen Group