The Village Україна публікує підбірку трьох українських дизайнерів, що вперше показали свої колекції на Ukrainian Fashion Week у рамках New Names.

Фото: Прес-служба Ukrainian Fashion Week

Артем Климчук


дизайнер

 New Names – це платформа для молодих дизайнерів, які до того брали участь у конкурсах і мають впевненість у тому, що хочуть продовжувати свій шлях. Також це можливість показати свої колекції публіці та профільній пресі, не витративши великих бюджетів, яких у молодих дизайнерів просто може не бути.

Мені цікаво спостерігати за тим, куди все це рухається, тому я щороку ходжу на покази молодих дизайнерів. Насправді я і сам колись пройшов через «нові імена» та Fresh Fashion (платформа для молодих дизайнерів від UFW – ред.). Цього року були цікаві колекції, проте сформулювати остаточну думку я можу лише після двох-трьох сезонів. Відзначу, що були молоді дизайнери, за якими хочеться поспостерігати.

2LFactura

Instagram

Молодий бренд від дизайнерів Олени та Лани, що поєднує різні матеріали, наприклад, шерсть і шкіру. У колекції дизайнери вдалися до експериментів із «розірваною» фактурою. Головний меседж – навмисна недбалість речей, що підкреслює зрілість і байдужість до модних трендів. Базовими для колекції стали чорний та білий кольори. Дизайнери доповнили образи аксесуарами, схожими на гілки дерев. За їхніми словами, одяг 2LFactura створений для сміливих людей, що не бояться самовираження та не йдуть за звичним шаблоном.


Kristina_As

Instagram

Дизайнерка бренду Христина Андрєєва створює образи, за її словами, «урбаністичних королев». Це максимально зручний одяг з таких натуральних матеріалів, як хутро, шкіра та натуральні тканини. Головні кольори колекції: натуральний беж, білий, металік та червоний. Образи моделей доповнювали перуки різних кольорів: від натуральних каштанових до яскраво-червоних. Раніше бренд уже показував свої колекції у рамках MBKFD та Одеського тижня моди.


GA.EVA

Instagram

За словами засновників, GA.EVA – це нове бачення одягу, де поєднується oversize & unisex та мистецтво. У бренді Аліна Гаєва відповідальна за пластичний живопис і графіку, а Каріна Гаєва – це геометричні форми, апелювання до японських дизайнерів та філософії вабі-сабі. Для створення колекції дизайнерки Каріна та Аліна Гаєві надихалися Японією. Також дизайнерки поєднали старовинні українські техніки декорування, наприклад, вибійку («вибійка» – декорування тканини шляхом друку на полотні різноманітних візерунків та орнаментів за допомогою спеціальних дерев’яних кліше – ред.) з модерновими ідеями. За їхніми словами, головним у виготовленні одягу є пам’ять про минуле для створення майбутнього.

Матеріал Підготовлено за підтримки