Make My Cake – друга локація популярної одеської кондитерської у Києві. Після закладу, який розпочав роботу влітку на вулиці Мечникова, власники відкрили Make My Cake на вулиці Станіславського, між станцією метро «Хрещатик» і Національним академічним драматичним театром імені Івана Франка. Окрім фірмових макаронів, тут подають легкі страви на кшталт салатів і закусок.

Концепція

«Можна сказати, що до цього закладу ми йшли ціле життя», – розповідає співвласниця і бренд-шеф Make My Cake Вікторія Гладченко. Мова йде не лише про освоєння одеситами Києва, а й про те, що новий заклад на Станіславського поєднує кілька форматів, які власники освоїли раніше – кондитерської, ресторану і кав’ярні.

Співзасновники – Вікторія Гладченко, її чоловік Олег Гладченко і партнерка Анна Бахонько, – відкрили перший магазин Make My Cake чотири роки тому. Згодом подружжя запустило заклад «Будинок культури “Ліс”», який врешті став кав’ярнею White Whale. Потім одесити відкрили винний ресторан Frebule. Вікторія і Олег кажуть – увесь цей досвід спробували інтегрувати у нове місце в Києві.

 Make My Cake

де: Київ, вулиця Станіславського, 2/5

коли: 09:00-21:00

Телефон: 066 494 43 53

Facebook

 Після відкриття першого Make My Cake у Києві нас часто запитували, коли ми відкриємо тут і Frebule. Певний час ми відповідали, що у Києві вже є багато хороших ресторанів. Та згодом зрозуміли, що тут є люди, які хотіли б їсти страви саме з меню Frebule.

Вікторія Гладченко

співзасновниця і бренд-шеф Make My Cake

Тож другий Make My Cake у Києві планували як місце, де можна не лише скуштувати макарони і випити кави, а й пообідати. У меню під час тестового режиму доступні легкі салати та закуски. Найближчим часом обіцяють додати до асортименту супи.

Локація

На Станіславського Make My Cake можна одразу впізнати за чорним скляним кубом, у який декоровано вхід до закладу. Розташування другого закладу у Києві співвласники обирали з огляду на близькість до центру. «Тут красиво і спокійно. Це ніби й центр, але затишний», – каже Вікторія Гладченко.

 Коли ми домовилися про оренду цього приміщення, то зрозуміли, що поруч немає жодного закладу. Потім почали з’являтися чутки, що Денис Беленко робить дизайн Smorrebrod, а Діма Борисов відкриває Chicken Kyiv. Тобто ця територія почала освоюватися.

Олег Ніколаєв

співзасновник Make My Cake

У новому Make My Cake три зали, із яких зараз працюють дві. У першій розташували барну стійку з повним асортиментом кондитерських виробів на вітрині. Поруч – стійка із «сімейними реліквіями» власників. Зокрема, фотокниги, які Вікторія дарувала Олегу, коли той активно займався фотографією. Це все – для створення затишної, домашньої атмосфери, кажуть співвласники.

В іншій залі – два великі столи біля стіни, а також кілька посадкових місць біля вікна. Цей простір визначають шпалери на стінах із принтом.

«Нам казали, що Make My Cake в Одесі був домашнім і душевним, а тут зовсім інша історія. Але річ у тім, що той дизайн ми робили п’ять років тому, зараз треба було щось інше», – пояснює Гладченко. Як і у випадку з локацією на Мечникова, за неї відповідали дизайнерки Yova Yager та Ольга Палійчук. Втілювала в життя проект дизайнерка Анна Станіславська.

Кухня

«Я люблю неочевидні поєднання смаків», – каже бренд-шеф Вікторія Гладченко. Наводить приклад із макароном зі смаком солоної карамелі: спочатку на нього не було попиту, але врешті він став одним із найбільш популярних у кондитерській.

Нині у Make My Cake можна придбати понад 20 видів макаронів. Зокрема, це смаки фісташки, чорниці і журавлини, а також поєднання вишня-маскарпоне, шоколад-чилі і трюфель-грильяж. Усі макарони мають одну ціну – 35 грн.

Певні види на кшталт макаронів зі свіжими ягодами взимку не виготовлятимуть. Замість них введуть інші смаки: наприклад, гарбузовий. До того ж у власників є плани на розширення асортименту.

Серед десертів – брауні (49 грн), ягідний чизкейк (91 грн) і ромовий кекс (49 грн).

Замовити у закладі можна й повноцінні страви. «Люди можуть прийти сюди і з’їсти легку їжу: закуски, салати, пізніше будуть супи», – додає Гладченко, яка виконує функцію бренд-шефа у всіх закладах мережі.

 Коли ми планували відкривати заклади у Києві, насамперед мене хвилювало, де ми будемо шукати продукти. В Одесі ми все знали – кому дзвонити, куди йти. Та врешті виявилося, що тут знайти продукти набагато простіше. У Києві вибір значно більший, уже налагодили контакти з усіма постачальниками.

Вікторія Гладченко

співзасновниця і бренд-шеф Make My Cake

Своєю улюбленою стравою у цьому закладі бренд-шеф називає салат зі спельтою (137 грн). Це поєднання соусу на основі арахісової пасти з чорним ферментованим часником із додаванням гранату і цитрусів. Також у складі салату айолі на основі чорного кунжуту, мікрогрін і маринована цвітна капуста. Окрім того, власниця радить скуштувати салат із кіноа (175 грн).

Капучино у Make My Cake коштує 41 грн, а латте – 43 грн.