Травневий фестиваль Ulichnaya Eda частково перетнувся з пісенним конкурсом Євробачення. Організатори вирішили скористатися цим і пригощали гостей стравами та напоями країн-учасників конкурсу.

The Village Україна розповідає, яким був найбільший гастрономічномий фестиваль Києва у травні.

Фотографії

Романа Єременка

Точка Street One стала за голосуванням найкращою точкою травневого фестивалю. Перемогу відсвяткували киданням безкоштовних бургерів гостям.

На кожній торговій локації фестивалю додали можливість розплатитися банківською карткою.

На точці Papa Grey шефа вітали з днем народження.

Галявина фестивалю – місце де можна відпочити на газоні, слухаючи молоді українські гурти.

На фесті працює зона «Мокрі носики» – тут можна пограти з котами та цуценятами. Тварини були у ветеринара і мріють знайти своїх господарів, запевняють організатори фестивалю.

В зоні G48 Market можна обрати товари від українських виробників.

150 українських дизайнерів представили свої колекції одягу, взуття, аксесуарів, прикрас, білизни, текстилю, декору, кераміки та посуду.

На Ulichnaya Eda традиційно облаштували дитячі зони.

Благодійного лимонаду продали на 5100 гривень. Виручені кошти передадуть на порятунок життя п'ятирічної Алевтини Волинки.