Компанія Food vs Marketing планує продати 25% акцій інвесторам. Про рішення партнерів The Village Україна повідомив керівник мережі Женя Михайленко.

Женя Михайленко у закладі Banh Mi vs Marketing / Володимир Шуваєв для The Village Україна

«Враховуючи наші амбітні плани на 2018 рік, ми вирішили залучити інвестиції шляхом продажу 25% компанії Food vs Marketing. Залучені кошти плануємо спрямувати на проектування, розвиток інфраструктури та будівництво трьох нових закладів», – аргументує рішення Михайленко.

Раніше колишній шеф-кухар Revolution Grill заявив про намір відкрити у 2018 році у Києві моноформати супу Фо, шаурми та бургерів.

За його словами, інвестовані кошти серед іншого хочуть вкласти у подальшу розробку програмного забезпечення, яке контролює усі процеси в компанії: від роботи відділу кадрів та звітностей до прийняття замовлень та обліку.

«Ми орієнтуємося на так званих angel investors, тобто незалежних інвесторів та прихильників нашого бренду. Кожен наш заклад будується за рахунок таких людей, і тепер ми вирішили залучити їх до розвитку нашої керуючої компанії», – додає Михайленко.

Візуалізація Food vs Marketing
На замовлення Food vs Marketing візуалізацію виконала дизайнерка Анастасія Мухатасова

Food vs Marketing хоче провести два етапи залучення інвестицій: у 2018 та 2019 роках.

Залучати кошти мережа планує на підставі моделі, представленої на конференції Manucore у Мюнхені. Михайленко стверджує, що його презентація отримала схвальні відгуки від представників німецьких, французьких і данських компаній.

 Наразі партнерами Михайленка у Food vs Marketing є близько десяти працівників його компанії.

 У жовтні 2017 року мережа Food vs Marketing відкрила моноформат Бань Мі Banh Mi vs Marketing. Заклад на вулиці Цитадельній став для компанії другим після моноформату рамену Noodle vs Marketing.

 4 січня у ТРЦ Gulliver розпочав працювати моноформат бургерів MY! Burgers & Fries, у якому Food vs Marketing працює як виконавець проекту.