Музичний сервіс Deezer провів дослідження, результати якого показали, що люди після 30 років перестають шукати музику і слухають одне й теж. Про це повідомляє Business Insider.

Сервіс провів опитування серед 1000 британців щодо їхніх музичних уподобань. 60% відповіли, що слухають одну й ту ж музику знову й знову, ще 25% відповіли, що слухають музику певних жанрів і дізнаватися для себе щось нове не збираються.

Піковим віком для пошуку нової музики сервіс назвав 24 роки. 75% респондентів у цьому віці відповіли, що слухають 10 і більше нових треків на тиждень, а 64% розповіли, що знаходять для себе 5 нових артистів на місяць.

Одна з найбільш поширених причин, через які люди перестають слухати нову музику – тому що її надто багато. Ще одна з причин – у людей не вистачає часу на пошук музики через роботу та сім'ю.