Вчені з Імперського коледжу Лондона з’ясували, що перегляд міжнародного конкурсу Євробачення впливає на рівень задоволення життям, пише Independent.

Результати дослідження були опубліковані в журналі BMC Public Health. Так, рівень щастя населення підвищується на 4%, якщо країна пройде у десятку найкращих у фіналі.

Вчені опитали понад 160 тисяч людей із 33 країн Європи. Дані збирали протягом 6 років.

Результати цього дослідження доводять, що такі масштабні конкурси, як Євробачення, впливають на моральний дух населення країни, зазначили вчені.


 Нагадаємо, у фіналі Євробачення-2018 перемогла співачка Netta з піснею Toy, яка представляє Ізраїль. Україна зайняла 17 місце.

Обкладинка: Ярослав Дорн