Київрада обмежила розміщення зовнішньої реклами та заборонила рекламу в історичному центрі. Це рішення ще має підписати мер міста.

Нові правила передбачають поділ Києва на п'ять зон. Нульова зона – вільна від реклами, тут забороняється розміщення будь-яких рекламних засобів. До цієї зони потрапили головні центральні вулиці, площі та парки, а також низка транспортних розв'язок. Про це повідомляє BBC.

Реклами не буде у межах охоронної зони заповідника Києво-Печерська лавра, біля Софії Київської, на Андріївському узвозі, вулицях Володимирській, Богдана Хмельницького, Грушевського, Верхньому і Нижньому валах, Великій Житомирській, Стрілецькій, Лисенка, Ярославовому Валу, Софійській та Михайлівській площах. Реклами також не має бути на вулицях Банковій, Басейній, Липській, Поштовій, Контрактовій і Європейській площах та багатьох інших.

У переліку також кілька вулиць, що знаходяться далеко від центру, зокрема бульвар Верховної Ради, Русанівський бульвар та деякі інші.

Винятками з правила будуть реклама на фасаді площею не більше 3 квадратних метрів, банери або панно на риштуваннях або фасадах та афішні тумби.

 За кілька років у Києві має зникнути 75% зовнішньої реклами у центральній частині міста.