У Лондоні на деяких автобусних зупинках з’явилися плакати, що пахнуть шоколадним пирогом. Вони є частиною рекламної кампанії книги вегетаріанських рецептів The Bosh, пише MobileMarketing.

Кампанію запустило видавництво HarperCollins спільно з агенцією MediaCom. За їхнім задумом, запах буде впливати на смакові рецептори людей, коли вони голодні повертаються з роботи додому.

Книга The Bosh стала найпопулярнішою кулінарною книгою в Британії від початку 2018 року, зазначають видавці. Її автори – кулінарні відеоблогери Іан Тесбі і Генрі Фірт. У квітні кількість переглядів на їхньому каналі перевищила 1 мільярд.


 Раніше повідомлялося, що частина міських автобусів у Лондоні перейде на біодизельне паливо, виготовлене з кавових відходів.

обкладинка: MobileMarketing