На Туристичному бізнес-форумі презентували нову айдентику туристичного бренду Запоріжжя. Графічний стиль айдентики характеризують як поєднання конструктивізму та сучасного мінімалізму.

«Історія створення міста та сучасний вигляд з архітектурою радянського періоду, пам'ятками конструктивізму, індустріальною величчю та довгими, рівними, наче спроектованими під лінійку площами та вулицями — все це створює єдине візуальне враження від Запоріжжя», – розповідають дизайнери.

Восени 2016 було обрано 7 найяскравіших туристичних напрямків Запоріжжя, що і лягли в основу розробки концепції айдентики міста. Саме тому в основі слогану – словосполучення «сім шляхів».

Дизайн знаку базувався на традиційній козацькій символіці, креслень туристичних маршрутів та нових напрямків туристичної стратегії.

Кожен із туристичних напрямків має власний символ.

Керівником та арт-директором проекту став дизайнер Дмитро Буланов. Розробкою концепції, дизайном та анімацією займався Сергій Кривенко. Дизайн фірмового шрифту – Андрій Шевченко.