В рамках фестивалю вуличної культури don’t Take Fake відбудеться дводенний лекторій, де можна буде дізнатися, як створювати та розвивати бренди.

Лектори розкажуть, як розробити стратегію, налагодити виробництво, створити онлайн-магазин і побудувати «фізичний» магазин, як комунікувати з медіа й лідерами думок, що робити з договорами, якщо ви не маєте юридичної освіти.

16 вересня лекційна частина буде від DTF Magazine, а 17 вересня від Projector.

16 вересня / Перший день лекторію

 12:00—13:00 «Що робити з простором усередині магазину?»

Маргарита Кругляк — візуальний мерчандайзер і вітриніст. Працювала зі світовими брендами — G-Star RAW, Diesel, Tommy Hilfiger, а також українськими брендами — Lake Studio, Syndicate.

 13:00—14:00 «Як побудувати магазин»

ХТО: Микола Чумак — CEO та засновник idnt. Спеціалізація компанії — розробляння форматів магазинів.

 14:00—15:00 «Як молодому бренду побудувати комунікацію з медіа»

Хто: Анастасія Івченко — PR-фахівець. Колишній директор з комунікацій Sleeper — українського фешен-стартапу, що найдинамічніше розвивається.

 15:00—16:00 «Як бренду не облажатися із законом, якщо його засновник — не юрист»

хто: Андрій Бондаренко та Максим Попов — юристи і співвласники Fashion Law, спеціалізуються на роботі з брендами. Працюють з Corner Concept Store, Gallery48.

 16:00—17:00 «Що робити з виробництвом в Україні»

Хто: Микита Бондаренко — засновник українського бренду чоловічої нижньої білизни Scowth. Аліна Очеретяна (до одруження — Качоровська) — співзасновниця ательє з пошиття взуття Kachorovska atelier. Микола Серезітінов — засновник бренду рюкзаків KEEP (WE ARE ABLE).

 17:00—18:00 «Як створити онлайн-магазин», Михайло Клемешев

хто: Михайло Клемешев — директор з розвитку Omnicore LLC — міжнародної компанії з виробництва програмного забезпечення, що об’єднує сучасні технології та класичну роздрібну торгівлю.

 18:00—19:00 Instagram воркшоп, Євгенія Гаврилко

ХТО: Євгенія Гаврилко — бренд-ментор і PR/SMM-консультант.

17 вересня / другий день лекторію

 12:00—13:00 «Стратегія бренду»

Хто: Дмитро Деркач — співвласник мережі кінотеатрів «Планета кіно»

 13:00—14:00 «Як не можна писати від імені брендів»

Хто: Анастасія Марушевська — співзасновник і креативний директор Prorizni, у минулому — Senior Copywriter у Havas Digital, Copywriter у Prodigi й Hoshva.

 15:00—16:00 «Цей особливий, складний, цікавий, запальний тиждень життя дизайнера в продукті»

ХТО: Денис Суділковський — Head of Products Design у ЛУН.ua.

 16:00—17:00 «Про дизайн у SMM»

Хто: Еміль Вольскі — Product Designer у Wartech.

 17:00—18:00 «Self-Branding»

Хто: Руслан Назаренко — Brand Ambassador у Branch, працював CMO в компанії Pibox.

 18:00—19:00 «Як побудувати бренд»

Хто: Олексій Малицький — CEO Octogin, засновник Sammy Icon, Clan P.


 попередня реєстрація на лекторій

Де: комплекс «Торонто-Київ»; вулиця Велика Васильківська, 100

Коли: 16-17 вересня 12:00 - 20:00

Скільки: 80 грн у дні проведення фестивалю