За результатами онлайн-голосування обрано переможця конкурсу на кращу концептуальну ідею бренду Дніпра і його логотипу.

Серед трьох номінантів переможцем став варіант Євгенії Олійник, за який віддали 895 голосів.

В основі логотипу – знак, який використовується в онлайн-картах для позначення локації. Його зробили схожим на ракету, аби підкреслити зв'язок Дніпра з космічними технологіями.

Конкурс «Агентства розвитку Дніпра» проводили в три етапи: прийом заявок, обрання робіт трьох робіт-фіналістів і онлайн-голосування за найкращий варіант.

Серед інших варіантів емблем, які були номіновані на голосування, були роботи Микити Агеенка та Сергія Білого.

Задля уникнення «накруток», онлайн-голосування проводили за допомогою сервісу BankID, що дозволяє ідентифікуватися за допомогою картки банку, в якому зареєстрована особа.

За підсумками інтернет-голосування із використанням системи BankID відповідно до Положення про конкурс робота Сергія Білого «Дніпро – хвилююче місто» отримала 20 балів (роботи ще двох фіналістів Євгенії Олійник (космічна ракета) 30 балів та Микити Агеєнка (Dnipro – In the heart of Ukraine) 10 балів відповідно)).