Головний архітектор Львова Юліан Чаплінський розповів на брифінгу, що варіант реконструкції Двірцевої площі обирали з семи запропонованих. Про це передає «Твоє Місто».

Переговори та напрацювання технологічної карти тривали півроку. Роботи мають розпочатися у 2018 році.

 Окремі смуги для громадського і приватного транспорту

Права сторона, яка веде до автостанції буле виділена для двостороннього руху громадського транспорту. Ліва сторона – для таксі і транспорту приватного.

 Платний паркінг

«Укрзалізниця» зараз має понад 1,5 га території для використання паркінгу. «Тут можуть стояти понад 400 автівок. Приватний транспорт зможе сюди заїжджати, аби уникнути того хаосу із автомобілів, які паркуються на площі і крадуть простір у громадськості».

 Розширене трамвайне кільце

Трамвайне кільце буде збільшене та у формі еліпсоїда. На території поблизу збільшать кількість місць для зупинок трамваїв та їх перенесуть ближче до фасаду будівлі.

 Платформи для автобусів

Їх згрупують із трамвайними зупинками. Для заїзду автобусів передбачать спеціальні «паси».

 Окремий заїзд для таксі ближче до вокзалу

«У всіх цивілізованих країнах місця для посадки і висадки є відокремлені», – прокоментував Юліан Чаплінський.

 Інформаційний пункт

Туристи зможуть знайти інформацію про місто, локації, заклади харчування, розклад руху громадського транспорту.