Київське креативне агентство Banda Agency потрапило в шорт-лист фестивалю «Каннські леви» у категорії «Дизайн» за брендинг Євробачення-2017.

Проект розробляла команда агенції спільно з дизайн-студією Republique за результатами державного тендеру.

В основу концепції було покладено українське традиційне намисто. «[Брендинг Євробачення] має відображати унікальність країни, що приймає конкурс, втілювати ідею конкурсу талантів та бути візуально захоплюючим для всього світу... Ми мали створити гнучку візуальну мову, яку можна застосовувати як для телевізійного мовлення, так і для інших медіа», – йдеться в описі проекту.

Переможців секції оголосять 19 червня. 

У 2017 році цей проект отримав дизайнерську нагороду Red Dot.

Нагадаємо, що недавно Banda Agency розробили рекламний бренд України для її представлення у світі. Проект викликав неоднозначну реакцію в соцмережах.


 Фестиваль «Каннські леви» щорічно проходить у Каннах та фіксує досягнення в креативних комунікаціях та рекламі. Відзнака фестивалю є однією з найпрестижніших у цій сфері.