Instagram додав функцію покупки, яка доступна у розділі Stories для кількох брендів.

Функція вже доступна для офіційних акаунтів Adidas, Louis Vuitton, Aritzia та The Kooples.

Компанії зможуть додавати в свої розповіді теги, які переадресують користувача на сторінку з покупкою. При цьому юзер не буде виходити з програми Instagram.

«Коли ви бачите наліпку з іконкою для покупок в Instagram Stories, натисніть на неї, щоб побачити більш детальну інформацію про цей продукт», – йдеться у повідомленні.

Нову функцію в соцмережі ввели після нещодавнього дослідження. Воно показало, що Stories щодня використовує 300 мільйонів людей. Найчастіше, щоб стежити за брендами, планувати та здійснювати покупки.

Обкладинка: Омкар Патьяне/Pexels