У Facebook оголосили про закінчення запущеного у жовтні 2017 року експерименту, в рамках якого тестувала поділ стрічки новин на дві.

Тестування проводили в шести країнах: Болівії, Гватемалі, Камбоджі, Сербії, Словаччині та Шрі-Ланці.

Facebook перенесла всі записи публічних сторінок, на які підписані користувачі, в окрему стрічку – Explore. В основній стрічці залишилися пости від друзів та реклама.

У підсумку Facebook вирішила залишити загальну стрічку, повернувши весь контент туди. Таке рішення віце-президент Facebook Адам Моссера пояснив тим, що користувачам не сподобалися зміни.

«Людям не потрібні дві різні стрічки. Опитування показали, що користувачі з двома стрічками менш задоволені, наявність двох окремих стрічок не допомагало їм більше спілкуватися з друзями або родиною. Користувачі також поскаржилися на те, що їм стало важче отримувати важливу інформацію і що ми недостатньо ясно пояснили суть тесту», – каже віце-президент Facebook Адам Моссері.

 Facebook запустила тестування поділу стрічки, відокремлюючи комерційні пости від особистих, у жовтні. Тоді передбачалося, що керівники сторінок (від новинних видань до музикантів або спортсменів) будуть платити за появу своїх рекламних оголошень в стрічці, яка призначена для друзів та сім’ї.