Компанія Google заявила про зміну правил монетизації YouTube-каналів.

Відтепер, щоб стати учасником партнерської програми YouTube з розміщення реклами, нові канали повинні мати від 1000 підписників та від 4000 годин перегляду протягом року. Для вже існуючих каналів ці вимоги застосують з 20 лютого 2018 року.

Крім цифрових показників, компанія стежитиме за контентом: «Будемо зважати на скарги користувачів, повідомлення про спам та інші порушення нашої політики. При повторних або грубих порушеннях видалятимемо канал з партнерської програми. У випадку трьох порушень – видалимо обліковий запис користувача та канал з YouTube».

Також компанія змінила алгоритм відбору до Google Preferred – контент модеруватимуть вручну.

Раніше, щоб стати учасником партнерської програми YouTube, достатньо було отримати 10 000 переглядів каналу чи програми.


Зміни політики пов’язують з торішніми скандалами довкола етичності контенту найбільш високооплачуваних блогерів YouTube, зокрема Логана Пола. У переддень Нового року він виклав відео з тілом загиблої людини з японського «лісу самогубців», яке швидко потрапило в тренди YouTube та призвело до обурення користувачів, пише AIN.UA.

обкладинка: Google